Selkokielinen esittely

27.02.2021

Minun nimeni on Christina Nenonen.

Olen ehdokkaana kuntavaaleissa Lappeenrannassa.

Puolueeni on Vihreät.


Olen 32-vuotias.

Olen töissä päiväkodissa varhaiskasvatuksen opettajana.

Minun ammattini on sosionomi sekä tekniikan kandidaatti.


Puolustan lapsia ja nuoria.

Haluan suojella luontoa.

Vastustan syrjintää.

Viestinnän pitää ottaa kaikki huomioon.

Saavutettavuus on tärkeää kaikissa palveluissa.


Olen ensimmäistä kertaa ehdolla vaaleissa.

Minua voi äänestää Lappeenrannassa.

Äänestysnumeroani en vielä tiedä.

Lisään sen tänne myöhemmin.

Lisätietoa kuntavaaleista 

saat https://verneri.net/selko/yhteiskunta/aanestaminen/kuntavaalit/

Voit kysyä minulta lisätietoa laittamalla sähköpostia

chrisse.nenonen @ gmail.com

Kiitos kun luit!

Tämän tekstin esimerkkinä on käytetty Heli Kauppisen tekstiä

 https://www.helikauppinen.fi/selkokieli/?fbclid=IwAR0Z1htadV2FEdx-1k8l4to_I_rxhQIk2FUO5XA-dezFpDX3jK50JlLSJLE







Share
Christina Nenonen - vihreä kaupunginvaltuutettu ja lasten ja nuorten lautakunnan jäsen Lappeenrannassa
Kaikki oikeudet pidätetään 2020
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita